Read more on www.hyliflex.com
Patenteret - nu også i USA
- Kan individuelt løbende læsses med højt/lavt gods iblandt
- Kan læsses med løftevogn, el hest og gaffeltruck
- El-stabler er ikke en nødvendighed
- Er let at lastsikre iht. gældende lovgivning (EN12195)
- Er let at håndtere, uden løft af chaufføren
Billedgalleri
REFERENCE LISTE
- Slagelse Transport Center A/S - 9 stk. HyliFlex
- Viggo Petersen's Eftf. A/S - 7 stk. HyliFlex
- Jørgen Jensen Distribution A/S - 4 stk. HyliFlex
- J. Nørgaard Petersen A/S - 2 stk. HyliFlex
- HCS A/S - 1 stk. HyliFlex
- SMOKA - 1 stk. HyliFlex
- Palle Holmegaard Transport A/S - 1 stk. HyliFlex
- Thurah Transport A/S - 1 stk. HyliFlex
Beregning HyliFlex Forvogn
HyliFlex forvogn til pallegods, går fra dette eksempel 18 paller til 33 paller alt efter behov. Det vil i langt de fleste tilfælde være nok med dobbeltdæk i de første 3 positioner, da et læs stykgods ofte består af både høje og lave paller.
Systemet vil kunne variere i låsehøjden, således at det kan til-passes det enkelte læs.
Kan bygges på alle typer køretøjer
Max vægt pr. sektion 1200 kg.
Det antages at dieselforbruget stiger 2% pr. 3 ekstra paller.
Investeringen til vogntoget vil stige 50%, vedligeholdelsesudgif-terne vil stige 3%
Beregning HyliFlex Trailer
HyliFlex trailer til pallegods, går fra 33 paller til 63 paller efter behov. Det vil i langt de fleste tilfælde være nok med dobbeltdæk i 6 positioner, da et læs stykgods ofte består af både høje og lave paller.
Systemet vil kunne variere i låsehøjden, således at det kan tilpasses det enkelte læs.
Kan bygges på alle typer køretøjer
Max vægt pr. sektion 1200 kg.
Det antages at dieselforbruget stiger 2% pr. 3 ekstra paller. Investeringen til vogntoget vil stige 45%, vedlige-holdelsesudgifterne vil stige 3%
Bemærk! at ved transporter hvor der indgår vejafgift, som for eksempel MAUT i Tyskland, broafgifter eller færgeoverfart er besparelsen betydelig større.