inner banner

HyliFlex

Read more on  www.hyliflex.com

Patenteret - nu også i USA

  • Kan individuelt løbende læsses med højt/lavt gods iblandt
  • Kan læsses med løftevogn, el hest og gaffeltruck
  • El-stabler er ikke en nødvendighed
  • Er let at lastsikre iht. gældende lovgivning (EN12195)
  • Er let at håndtere, uden løft af chaufføren 
Hyliflex 1 Hyliflex 3 Hyliflex 2 Hyliflex 9 Hyliflex 4 Hyliflex 10 Hyliflex 5 Hyliflex 8 Hyliflex 7 Hyliflex 11 Hyliflex 12 Hyliflex 17 Hyliflex 6 Hyliflex 14 Hyliflex 13 Hyliflex 20 Hyliflex 16 Hyliflex 22 Hyliflex 19 Hyliflex 24 Hyliflex 15 Hyliflex 25 Hyliflex 23 Hyliflex 26 Hyliflex 21 Hyliflex 18 Hyliflex 27 Hyliflex 28 2017 05 01 152922 2017 05 01 153542 2017 05 01 153012 2017 06 12 083209 1 2017 05 01 153529 2017 05 01 153343 2017 06 12 083214 2017 06 12 083159 2017 05 01 152818

REFERENCE LISTE

  • Slagelse Transport Center A/S - 9 stk. HyliFlex
  • Viggo Petersen's Eftf. A/S - 7 stk. HyliFlex
  • Jørgen Jensen Distribution A/S - 4 stk. HyliFlex
  • J. Nørgaard Petersen A/S - 2 stk. HyliFlex
  • HCS A/S - 1 stk. HyliFlex
  • SMOKA - 1 stk. HyliFlex
  • Palle Holmegaard Transport A/S - 1 stk. HyliFlex
  • Thurah Transport A/S  - 1 stk. HyliFlex

Beregning HyliFlex Forvogn 

HyliFlex forvogn til pallegods, går fra dette eksempel 18 paller til 33 paller alt efter behov. Det vil i langt de fleste tilfælde være nok med dobbeltdæk i de første 3 positioner, da et læs stykgods ofte består af både høje og lave paller.

Systemet vil kunne variere i låsehøjden, således at det kan til-passes det enkelte læs.
Kan bygges på alle typer køretøjer

Max vægt pr. sektion 1200 kg.

Det antages at dieselforbruget stiger 2% pr. 3 ekstra paller.
Investeringen til vogntoget vil stige 50%, vedligeholdelsesudgif-terne vil stige 3%

Beregning HyliFlex Trailer

HyliFlex trailer til pallegods, går fra 33 paller til 63 paller efter behov. Det vil i langt de fleste tilfælde være nok med dobbeltdæk i 6 positioner, da et læs stykgods ofte består af både høje og lave paller.

Systemet vil kunne variere i låsehøjden, således at det kan tilpasses det enkelte læs.
Kan bygges på alle typer køretøjer

Max vægt pr. sektion 1200 kg.

Det antages at dieselforbruget stiger 2% pr. 3 ekstra paller. Investeringen til vogntoget vil stige 45%, vedlige-holdelsesudgifterne vil stige 3%

 

Bemærk! at ved transporter hvor der indgår vejafgift, som for eksempel MAUT i Tyskland, broafgifter eller færgeoverfart er besparelsen betydelig større.

Tilmeld nyhedsbrev X Luk

Udfyld venligst recaptcha.