Read more on www.hyliflex.com
Patenteret - nu også i USA
- Kan individuelt løbende læsses med højt/lavt gods iblandt
- Kan læsses med løftevogn, el hest og gaffeltruck
- El-stabler er ikke en nødvendighed
- Er let at lastsikre iht. gældende lovgivning (EN12195)
- Er let at håndtere, uden løft af chaufføren
Billedgalleri
![Hyliflex 1 Hyliflex 1](/media/e3hifwow/hyliflex-1.jpg)
![Hyliflex 3 Hyliflex 3](/media/1cwh4313/hyliflex-3.jpg)
![Hyliflex 2 Hyliflex 2](/media/iivbxwil/hyliflex-2.jpg)
![Hyliflex 9 Hyliflex 9](/media/rw1lpzf5/hyliflex-9.jpg)
![Hyliflex 4 Hyliflex 4](/media/uxpnh00y/hyliflex-4.jpg)
![Hyliflex 10 Hyliflex 10](/media/wmbdzxk2/hyliflex-10.jpg)
![Hyliflex 5 Hyliflex 5](/media/vfwhdus4/hyliflex-5.jpg)
![Hyliflex 8 Hyliflex 8](/media/fnjgxfnn/hyliflex-8.jpg)
![Hyliflex 7 Hyliflex 7](/media/ey2ooi4k/hyliflex-7.jpg)
![Hyliflex 11 Hyliflex 11](/media/v1enqamx/hyliflex-11.jpg)
![Hyliflex 12 Hyliflex 12](/media/1sgj31iy/hyliflex-12.jpg)
![Hyliflex 17 Hyliflex 17](/media/nsqbmuxv/hyliflex-17.jpg)
![Hyliflex 6 Hyliflex 6](/media/lp5ht1z0/hyliflex-6.jpg)
![Hyliflex 14 Hyliflex 14](/media/td1noliq/hyliflex-14.jpg)
![Hyliflex 13 Hyliflex 13](/media/d5ijovtz/hyliflex-13.jpg)
![Hyliflex 20 Hyliflex 20](/media/qr3li3q4/hyliflex-20.jpg)
![Hyliflex 16 Hyliflex 16](/media/xipd311y/hyliflex-16.jpg)
![Hyliflex 22 Hyliflex 22](/media/0bhdkrgz/hyliflex-22.jpg)
![Hyliflex 19 Hyliflex 19](/media/fzam5ocy/hyliflex-19.jpg)
![Hyliflex 24 Hyliflex 24](/media/m4ldp5lz/hyliflex-24.jpg)
![Hyliflex 15 Hyliflex 15](/media/tt3jj05k/hyliflex-15.jpg)
![Hyliflex 25 Hyliflex 25](/media/qerm3pgc/hyliflex-25.jpg)
![Hyliflex 23 Hyliflex 23](/media/f1ghumeh/hyliflex-23.jpg)
![Hyliflex 26 Hyliflex 26](/media/iffjoqtk/hyliflex-26.jpg)
![Hyliflex 21 Hyliflex 21](/media/yuqnspte/hyliflex-21.jpg)
![Hyliflex 18 Hyliflex 18](/media/nofmxldt/hyliflex-18.jpg)
![Hyliflex 27 Hyliflex 27](/media/d2anvgs3/hyliflex-27.jpg)
![Hyliflex 28 Hyliflex 28](/media/fn0p23nm/hyliflex-28.jpg)
![2017 05 01 152922 2017 05 01 152922](/media/upnogrtu/2017-05-01-152922.jpg)
![2017 05 01 153542 2017 05 01 153542](/media/gzfpgrlz/2017-05-01-153542.jpg)
![2017 05 01 153012 2017 05 01 153012](/media/zm2l3jcu/2017-05-01-153012.jpg)
![2017 06 12 083209 1 2017 06 12 083209 1](/media/2dopmbrk/2017-06-12-083209-1.jpg)
![2017 05 01 153529 2017 05 01 153529](/media/g4hpzdb5/2017-05-01-153529.jpg)
![2017 05 01 153343 2017 05 01 153343](/media/rt1cvnrx/2017-05-01-153343.jpg)
![2017 06 12 083214 2017 06 12 083214](/media/l1zi50xd/2017-06-12-083214.jpg)
![2017 06 12 083159 2017 06 12 083159](/media/15ih5aam/2017-06-12-083159.jpg)
![2017 05 01 152818 2017 05 01 152818](/media/gklewjhr/2017-05-01-152818.jpg)
REFERENCE LISTE
- Slagelse Transport Center A/S - 9 stk. HyliFlex
- Viggo Petersen's Eftf. A/S - 7 stk. HyliFlex
- Jørgen Jensen Distribution A/S - 4 stk. HyliFlex
- J. Nørgaard Petersen A/S - 2 stk. HyliFlex
- HCS A/S - 1 stk. HyliFlex
- SMOKA - 1 stk. HyliFlex
- Palle Holmegaard Transport A/S - 1 stk. HyliFlex
- Thurah Transport A/S - 1 stk. HyliFlex
Beregning HyliFlex Forvogn
HyliFlex forvogn til pallegods, går fra dette eksempel 18 paller til 33 paller alt efter behov. Det vil i langt de fleste tilfælde være nok med dobbeltdæk i de første 3 positioner, da et læs stykgods ofte består af både høje og lave paller.
Systemet vil kunne variere i låsehøjden, således at det kan til-passes det enkelte læs.
Kan bygges på alle typer køretøjer
Max vægt pr. sektion 1200 kg.
Det antages at dieselforbruget stiger 2% pr. 3 ekstra paller.
Investeringen til vogntoget vil stige 50%, vedligeholdelsesudgif-terne vil stige 3%
Beregning HyliFlex Trailer
HyliFlex trailer til pallegods, går fra 33 paller til 63 paller efter behov. Det vil i langt de fleste tilfælde være nok med dobbeltdæk i 6 positioner, da et læs stykgods ofte består af både høje og lave paller.
Systemet vil kunne variere i låsehøjden, således at det kan tilpasses det enkelte læs.
Kan bygges på alle typer køretøjer
Max vægt pr. sektion 1200 kg.
Det antages at dieselforbruget stiger 2% pr. 3 ekstra paller. Investeringen til vogntoget vil stige 45%, vedlige-holdelsesudgifterne vil stige 3%
Bemærk! at ved transporter hvor der indgår vejafgift, som for eksempel MAUT i Tyskland, broafgifter eller færgeoverfart er besparelsen betydelig større.